expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday 7 July 2014

KISAH CINTA TERAGUNG & TERHEBAT DARI SELURUH DUNIA


Sebagai mukadimmah, kami akan mulakan paparan kisah cinta di sini dengan segala kisah cinta terhebat dan teragung dalam sejarah. 

Mungkin ramai yang telah mengetahuinya, namun jangan kita lupa pada generasi kini yang kadangkala kurang diberi pendedahan dengan kisah-kisah sejarah sebegini rupa.

Mungkin ramai yang telah mengetahui, tapi tidak salah untuk menambah ilmu dan pengetahuan kita kerana ilmu itu sentiasa mengalir, tiada penghujung dan banyak pula cabangnya. 

Kisah cinta yang dipaparkan harus kita jadikan iktibar dan pengajaran kerana terlalu banyak menuntut pengorbanan daripada insan-insan terdahulu. 

Belajar dari kesilapan mereka, perbaiki segala kelemahan lalu dan cuba wujudkan satu kisah yang harmoni dan sempurna dalam hidup kita. Segalanya pasti dapat kita jadikan garis panduan dengan mengambil iktibar kisah di sekeliling kita.

Akhir kata, teruskan bersama kami kerana banyak paparan kisah cinta dan kasih sayang yang bakal kami sediakan untuk anda. Selamat membaca dan semoga terhibur.

Salam penuh kasih sayang dari kami buat anda semua.


Oleh;
CintaKasih PMS


                     

No comments:

Post a Comment